loading...
Football
میلادعبدی بازدید : 23 شنبه 15 اردیبهشت 1403 نظرات (0)
Pep Guardiola deja el banquillo del Barça con14 títulos en su palmarés | Foto: Marc Creus / Carles Javierre


  فعلا می خواهم استراحت کنم اما اگر باشگاهی بتواند من را وسوسه کند، بار دیگر مربیگری خواهم کرد." زمانی که گواردیولا خبر رسمی جدایی اش از بارسا را اعلام کرد، خبر از استراحت یک ساله اش داد اما صحبت هایش پیش از دیدار مقابل اتلتیک بیلبائو در فینال کوپا دل ری تردیدها در مورد آینده او را افزایش داد. اکنون این سوال مطرح است که آیا مربیگری در باشگاهی به غیر از بارسا می تواند برای او که به همه افتخارات ممکن دست پیدا کرده، وسوسه کننده باشد؟ آیا او را بار دیگر در حال هدایت یک تیم خواهیم دید؟

هر اتفاقی که رخ بدهد، گواردیولا با 14 جامی که در 4 سال گذشته در بارسا کسب کرد، شمایلی اسطوره ای از خود به جا گذاشت. مطمئنا رکورد او تا سال ها شکسته نخواهد شد و دوران حضور او در بارسا، به عنوان یکی از درخشان ترین فصول تاریخ باشگاه در یادها خواهد ماند. در اینجا نگاهی کوتاه خواهیم داشت به 4 فصل حضور گواردیولا در بارسا و جام هایی که او برای باشگاه کاتالانی به ارمغان آورد.

 

لالیگا 09-2008

وقتی بارسا در دو دیدار ابتدایی با گواردیولا مقابل نومانسیا و راسینگ سانتاندر تنها به یک امتیاز دست پیدا کرد، کمتر کسی فکر می کرد که این تیم در پایان فصل همه جام های ممکن را از آن خود کند. نقطه عطف این رقابت ها برای بارسا و گواردیولا، پیروزی 6-2 مقابل رئال در سانتیاگو برنابئو بود. با این پیروزی بارسا قهرمانی اش را قطعی کرد تا بعد از دو فصل ناکامی، بار دیگر جام به نوکمپ برگردد.

                                      


میلادعبدی بازدید : 17 شنبه 15 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

گواردیولا ثابت کرد می شود مربی قهرمان بود، مربی قهرمان هم نبود اما همیشه با اخلاق بود

Pep Guardiola, Barcelona

  گواردیولا با جام رفت. جام اول و آخر او با بارسا در کوپا دل ری و مقابل بیلبائو رقم خورد. چقدر استثنائی!
مربی 14 جامِ که فقط و فقط در طول چهار فصل این تعداد جام را فتح کرد. او حتی در آخرین باری که به عنوان مربی روی نیمکت آبی اناری ها نشست هم انگیزه پیروزی داشت.
 درست مثل روز اول. این را می شد به وضح در چهره اش دید. هرچند در آغاز راه هدایت بارسای A با یک شکست و یک تساوی کارش را شروع کرده بود اما راهی که او رفت شاید بی تکرار باقی بماند. طراوت، زیبایی و پیروزی بعلاوه ی اتحاد و صمیمیت تیمی نشانه های بارسای گواردیولا بود که توپ جمع کن نیوکمپ و کاپیتان محبوب کاتالان ها را در بارسلون به عنوان مربی محبوب تر هم کرد.

مادرید حانه بارساست!
 این مرد بزرگ، پایتخت پادشاهی اسپانیا را با بردهای پیاپی در ال کلاسیکو به خانه دوم بارسایی ها تبدیل نمود. و اینگونه افسانه ی شکست ناپذیری اش در مادرید جاودانه شد. روزی که پپ روی نیمکت بارسا نشست چیزی از ابهت این تیم باقی نمانده بود. آنها حتی برای رسیدن به لیگ قهرمانان اروپا مجبور بودند در یک بازی پلی آف حضور پیدا کنند. چیزی شبیه فاجعه. اما او با فلسفه خاص خودش در همان فصل اول کاری کرد که برای همیشه در یادها خواهد ماند. همان تیم فاجعه تمام جام های موجود را در آن فصل درو کرد.
                           


میلادعبدی بازدید : 26 شنبه 15 اردیبهشت 1403 نظرات (0)
UEFA Champions League: FC Bayern München - FC Chelsea, Roberto Di Matteo

  قاعدتا قهرمان شدن در جام حذفی و لیگ قهرمانان اروپا ادامه همکاری هرمربی را با یک تیم باشگاهی به صورت خودکار تضمین می کند. اما اگر نام آن باشگاه چلسی باشد، نمی توان به صورت قاطع دراین مورد حرف زد.
رومن آبراموویچ قصد ندارد به روبرتو دی ماتئو مربی موفق حال حاضر چلسی قرارداد طولانی مدتی پیشنهاد دهد و تصمیم گیری او درمورد آینده منجی این فصل تیم لندنی، طولانی تر از حد انتظار شده است. شاید برای اینکه آبراموویچ هنوز امیدوار است که بتواند پپ گواردیولا را برای نشستن روی نیمکت چلسی راضی کند.
                         
                                                           

میلادعبدی بازدید : 32 شنبه 15 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

                                                                        
                                                                                         
http://s3.picofile.com/file/7391534622/ewrrrrrrrrr.jpg
                                                   


                                   دانلود 27 عکس از قهرمانی بارسلونا در ادامه ی مطلب

میلادعبدی بازدید : 21 شنبه 15 اردیبهشت 1403 نظرات (0)
Pedro, Barcelona, Athletic Bilbao

 بارسلونا توانست در شب خداحافظی پپ گواردیولا، برای بیست و ششمین بار فاتح کوپا دل‌ری شود. آنها اتلتیک بیلبائو را در بیسنته کالدرون سه بر صفر شکست دادند و رکورد جدیدی در زمینه تعداد قهرمانی به دست آوردند.

بارسلونا بازی را با سرعتی دیوانه‌وار آغاز کرد و ابتدا لیونل مسی با فراری سریع و ضربه‌ای که از کنار دروازه به بیرون رفت هشدار لازم را به بیلبائو داد. سپس ضربه پدرو که در راه دروازه بود را مدافعان دفع کردند و در نهایت روی کرنر حاصل، خود پدرو با ضربه‌ای محکم دروازه بیلبائو را در دقیقه 3 گشود. ایرایسوس تلاش کرد توپ را بگیرد اما ضربه بیش از حد محکم بود.

                                           

تعداد صفحات : 28

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 27
  • آی پی دیروز : 23
  • بازدید امروز : 30
  • باردید دیروز : 24
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 92
  • بازدید ماه : 77
  • بازدید سال : 487
  • بازدید کلی : 15,421