loading...
Football
میلادعبدی بازدید : 44 جمعه 14 اردیبهشت 1403 نظرات (0)
ریبری: قول می دهم با مشت به صورت هم تیمی هایم نزنم


ستاره فرانسوی در دیدار رفت مرحله نیمه نهایی چمپیونزلیگ به خاطر یک ضربه آزاد با روبن درگیر شد و در رختکن با مشت به صورت او کویبد؛ حرکتی که به جریمه 50 هزار یورویی او منجر شد.

هرچند هاینکس تلاش کرد با تکذیب این اتفاق در مصاحبه پس بازی، حاشیه ها را از تیمش دور کند اما این اولین بار نبود که ریبری به خاطر حاشیه سازی هایش به تیتر اصلی روزنامه ها تبدیل می شد.

او به خاطر اتفاقات اردوی تیم ملی فرانسه در جام جهانی 2010 که به حذف تحقیرآمیز این تیم از جام منجر شد، برای سه دیدار از همراهی خروس ها محروم شد.



رونی: قول می دهم اخراج نشوم


ستاره جنجالی شیاطین سرخ به خاطر کارت قرمزی که در دیدار مقابل مونته نگرو در مرحله مقدماتی دریافت کرد، دو دیدار ابتدایی سه شیرها در یورو را از دست خواهد داد. او در آن دیدار تعمدا به میودراگ زودوویچ، بازیکن حریف، لگد زده بود.

البته این اولین کارت قرمز بچه گانه ای نیست که رونی در دوران حرفه ای اش دریافت می کند. او در جام جهانی 2006 نیز با تکل بی موردی که در میانه زمین روی پای ریکاردو کاروالیو زد، تیمش را 10 نفره کرد.

اگر او در این رقابت ها بار دیگر چنین حرکتی انجام بدهد و موجب شکست تیمش شود، شاید حتی طرفداران منچستریونایتد هم دیگر او را نبخشند.



روبن: قول می دهم پنالتی خراب نکنم


ستاره هلندی بایرن ماه بدی را سپری کرد. او ابتدا در دیدار مقابل دورتموند با از دست دادن پنالتی، موجبات قهرمانی حریف در بوندس لیگا برای دومین فصل پیاپی را فراهم کرد.

هرچند او در فینال لیگا پوکال توانست وایدن فلر، دروازه بان دورتموند را روی یک ضربه پنالتی مغلوب کند اما تیمش 5-2 باخت تا یک جام دیگر را هم از دست بدهند.

اوضاع برای روبن در فینال چمپیونزلیگ بدتر شد. او در دقیقه 93 پنالتی اش را به  دست های پترچک کوبید تا باواریایی ها سومین پنالتی را هم از دست بدهند. و پس از آن بود که در دیدار دوستانه تیم ملی هلند مقابل بایرن، هواداران بایرن او را هو کردند.

مشخص نیست اگر هلند در یورو صاحب پنالتی شود، فن مارویک از روبن بخواهد که پشت ضربه قرار بگیرد اما او باید قول بدهد که به اندازه کافی تمرین پنالتی بکند.



زلاتان: قول می دهم موهایم را موهایم را کوتاه کنم


زلاتان را می توان نقطه مقابل ستاره هایی مانند دل پیرو و توتی دانست؛ بازیکنی که همیشه به دنبال قهرمانی است و برایش فرقی نمی کند برای یوونتوس بازی کند یا تیم های شهر میلان؛ به همین خاطر بعضی ها به او لقب مزدور داده اند.

البته او در این فصل نشان داد که به چیزهای دیگری هم اهمیت می دهد؛ مثلا به موهای دم اسبی اش.

اما خیلی ها معتقدند که این مدل مو اصلا به صورت زلاتان، با آن بینی عقابی، نمی آید. شاید اگر سوئد در این رقابت ها به اولین قهرمانی در اروپا دست پیدا کند، زلاتان هم موهایش را کوتاه کند.



کریس رونالدو: قول می دهم گریه نکنم


کریس رونالدو در انگلیس و اسپانیا به افتخارات زیادی رسیده، قهرمان چمپیونزلیگ شده و توپ طلا را به خانه برده اما هنوز نتوانسته با تیم ملی پرتغال به افتخاری دست پیدا کند.

البته او در یورو 2004 در آستانه کسب قهرمانی در یورو بود اما شکست غیرمنتظره مقابل یونان، موجب شد تا رونالدو نوجوان در مقابل هزاران نفر بی اختیار گریه کند.

هرچند او اکنون مردی بالغ و مغرور شده اما هواداران پرتغال امیدوارند ناکامی دوباره پرتغال در مراحل پایانی موجب اشک ریختن ستاره رئال نشود.



بالوتلی: قول می دهم آتش بازی نکنم


قهرمانی منچسترسیتی در رقابت های این فصل لیگ برتر، پایان خوشی را برای همه ستاره های این تیم رقم زد اما مطمئنا هواداران تیم ملی ایتالیا حاشیه سازی های بالوتلی را در این فصل فراموش نکرده اند.

یکی از پر سر و صداترین حاشیه های سوپر ماریو، آتش سوزی در خانه اش به خاطر روشن کردن فشفشه های آتش بازی در حمام خانه اش بود.

البته او می تواند ستاره لانازیوناله در یورو 2012 باشد اما پراندلی باید به او یاد بدهد که در رختکن یا هتل آتش بازی نکند.



راموس: قول می دهم جام قهرمانی را خوب نگه دارم


سرخیو راموس با رئال و تیم ملی اسپانیا به افتخارات زیادی دست پیدا کرده است اما وقتی صحبت از جشن قهرمانی می شود، همه او را در جشن قهرمانی رئال در کوپا دل ری 2010 به یاد می آورند.

در آن جشن او با یک بی احتیاطی، باعث افتادن جام از اتوبوس رو باز رئال شد و موجب شد تا هواداران بارسا از این مسئله برای مسخره کردن رئالی ها استفاده کنند.

با توجه به اینکه اسپانیا یکی از مدعیان اصلی قهرمانی در یورو 2012 نیز هست؛ راموس باید قول بدهد در صورت قهرمانی تیمش، با جام با احتیاط تر برخورد کند.



 لام: قول می دهم در مورد یورو 2012 کتاب ننویسم


فلیپ لام تاکنون 85 بازی ملی برای آلمان انجام داد اما هنوز نتوانسته با ژرمن ها به جامی دست پیدا کند.

اما کاپیتان ژرمن ها با انتشار کتاب خاطرات جنجال های زیادی ایجاد کرد. او در این کتاب از مربی های سابق تیم ملی آلمان، به ویژه رودی فولر که در یورو 2004 هدایت تیم ملی آلمان را برعهده داشت، به شدت انتقاد کرد.

مطمئنا لام می خواهد با موفقیت در یورو، به ناکامی هایش در رده ملی پایان دهد، به ویژه اینکه او فصل ناامید کننده ای را نیز با بایرن سپری کرد اما باید قول بدهد که مسائل خصوصی رختکن تیمش را پیش خود نگه دارد.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 16
  • آی پی دیروز : 10
  • بازدید امروز : 18
  • باردید دیروز : 13
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 56
  • بازدید ماه : 41
  • بازدید سال : 451
  • بازدید کلی : 15,385