loading...
Football
میلادعبدی بازدید : 38 جمعه 14 اردیبهشت 1403 نظرات (0)
.پپ گواردیولا یکی از عوامل برجسته پیروزی بر اتلتیک را دفاع قدرتمند تیمش می داند و معتقد است دادن یک سرمشق فکری به بازیکنان ضروری ست، که «اگر بخواهید موفق شوید، می توانید». گواردیولا متقاعد شده است که فینال جام پادشاهی بین این دو تیم خارق العاده خواهد بود و او شک ندارد که آن بازی بسیار سخت تر از بازی امشب باشد. سر مربی گفت: «وجود بیلسا در دنیای فوتبال، نعمتی برای تمام هواداران است».

جوزپ گواردیولا معتقد است که اتلتیک بیلبائو با توجه به بازی این هفته در لیگ اروپا «به همه این درس را داد که چگونه در شرایط سخت می توان بر بازیکنان مدیریت کرد». مربی بارسا گفت که «بارسلونا دیشب برای مغلوب کردن تیم بیلسا یکی از زیرکانه ترین و بی نقص ترین کارهای تدافعی را ارائه داد» و در ادامه افزود: «اتلتیک بیلبائو شما را مجبور می کند از حداکثر قدرتتان استفاده کنید؛ آنها شما را مجبور می کنند تا برای برنده شدن حتما تلاش خوبی داشته باشید. اگر شما با قدرت بازی نکنید، آنها بر شما تسلط پیدا می کنند».

.:fh; :.

ماسکرانو یکی از بهترین خرید ها

مربی بارسا عملکرد تیمش را در بازی دیشب ستود و مخصوصا عملکرد جرارد پیکه، آدریانو و ماسکرانو را تحسین کرد: «ما جرارد را در بخش خوب سال از دست داده بودیم، اما او به فرم ایده آل ش بازگشته است. او و ماسکرانو یک بازی مهم و بزرگ را انجام دادند؛ خاویر یک خرید تقریبا غیر قابل تصور است. او بازیکنی است که هیچ مربی دوست ندارد وی را بفروشد و از دست بدهد، ما هرگز او را نخواهیم فروخت؛ او خرید منحصر به فردی است. ما بسیار خوش شانس هستیم که او را داریم. من همچنین می خواهم که تلاش آدریانو را در موفقیت تیم پررنگ بدانم».
میلادعبدی بازدید : 36 جمعه 14 اردیبهشت 1403 نظرات (0)
فلای، در تاریخ 24 دسامبر 2010 در نقل و انتقالات زمستانی از تیم PSV به بارسلونا ملحق شد، ولی مصدومیت طولانی مدت او، موجب شد درخشش این بازیکن در ترکیب اصلی بارسا چندان دوامی نداشته باشد. در روزهای اخیر، اخبار خوبی از وضعیت بهبود او منتشر شده است.

ابراهیم آفلای، در دوم آوریل 1986 در شهر اوترشت هلند به دنیا آمد. او فوتبال را در تیم یو اس وى اِلینسویك آغاز كرد. و اولین بازى رسمى خود را به عنوان بازیكن ثابت در چهارم فوریه سال 2004، در سرى بازى هاى جام حذفی در برابر تیم NAS انجام داد. ده روز پس از آن در سن 17 سالگی او اولین بازى خود در لیگ را برابر تیم تواِنته انجام داد.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.

بارسا امپراطور فوتبال، زیباترین و بروزترین وب لاگ هواداران بارسلونا در ایران، تولد ابراهیم آفلای را به او تبریک می گوید. همه هوادارن باشگاه منتظر حضور و درخشش این بازیکن مسلمان در زمین بازی هستند.
میلادعبدی بازدید : 32 جمعه 14 اردیبهشت 1403 نظرات (0)
تیم اصلی روز یکشنبه تمرینات خود را انجام داد، درحالیکه از قبل روی بازی مقابل میلان در لیگ قهرمانان اروپا که همین سه شنبه برگذار خواهد شد تمرکز کرده است. بازیکنانی که شب گذشته مقابل اتلتیکو بیلبائو بازی کردند ریکاوری خود را با 10 نفر از بازیکنان تیم ب انجام دادند.

چند ساعت پس از شکست تیم اتلتیک بیلبائو، بارسا در زمین تمرینات استادیوم خوان گمپر، تمرین کرد. برنامه بازی ها مجال استراحت به تیم را نمی دهد. روز سه شنبه بازی بسیار مهمی برای بارسا خواهد بود؛ بازی برگشت مرحله یک چهارم پایانی جام قهرمانان اروپا که در استادیوم نیوکمپ برگذار خواهد شد. در ظهر روز یکشنبه همین هفته، قهرمانان اروپا خود را برای بازی آماده کردند.

.: بارسلونا امپراطور فوتبال :.

تمرین سبک، برای بازیکنان شب گذشته

بازیکنانی که شب گذشته بازی کردند تمرین ریکاوری سبکی را انجام دادند. سایر بازیکنان آماده بازی نیز -مانند آبیدال و آفلای- به روال عادی تمرین کردند. 10 بازیکن از بارسا ب نیز همراه با تیم تمرین کردند. این بازیکنان شامل اویر، تیو، مونتویا، مونیسا، دلوفئو، کارمونا، اسپینوزا، گوستاو، سرجیو گومز و راسل بودند. تیم اصلی روز دوشنبه از ساعت 18:00 در استادیوم نیوکمپ دوباره تمرینات خود را شروع خواهد کرد.
میلادعبدی بازدید : 34 جمعه 14 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

ویا :من می تونام نور را در انتهای راه ببینم .


دیوید ویا

مهاجمی اسپانیای بارسلونا تاکید کرد که او علاقه مند  به بهبودی وبازی است با توجه به روند بهبودی خوب او که در پی شکست پا در جام باشگاه های جهان بوده است . …

در تاریخ۱۹ دسامبر دیوید ویلا با موفقیت عمل جراحی  شکستگی استخوان ران سمت چپ خودرا انجام داد ، او این آسیب جدی را در  نیمه نهایی جام باشگاه های جهان در برابر آل، السد دید.دوره بهبود او بین چهار تا پنج ماه است . مهاجم بارسا پس از گذشت کمتر از سه و نیمماه کار شدید، احتمالا سریعتر خوب شود .



شور واشتیاق زیاد 

او گفت :من واقعا مشتاق هستم و از خدا تشکر می کنم کا با کمی کار زیاد می تونام زود تر به میدان برگردم.خیلی انگیزه برای بازگشت به زمین فوتبال و لذت بردن از آن دارم .با این حال دوباره سخت برای بهبودی باید تلاش کنم.

میلادعبدی بازدید : 22 جمعه 14 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

این ملی‌پوش اسپانیایی دو بازی اخیر کاتالان‌ها را به دلیل درد از ناحیه کمر از دست داد.Cesc Fabregas - Barcelona

پپ گواردیولا گفته که سسک فابرگاس به بازی سه‌شنبه شب مقابل میلان خواهد رسید.

هافبک سابق آرسنال در بازی رفت دو تیم به شکل غیرمنتظره‌ای غایب بود و در بازی با اتلتیک بیلبائو هم حضور نداشت.

گواردیولا گفته او دچار مشکل از ناحیه کمر شده بود و برای احتیاط استراحت کرد: «سسک دچار مشکل در استخوان خاجی شده بود.

ما این مشکل او را مداوا کردیم و حالش بهتر شد. هرچند مجبور شدیم او را مقابل باسکی‌ها بازی ندهیم، اما او مقابل میلان بازی خواهد کرد.»
میلادعبدی بازدید : 31 جمعه 14 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

عداد پاس‌های صحیح او در لالیگا بیش از 90 درصد کل پاس‌هایش بوده!Xavi Hernandez - Barcelona

چابی ارناندس، هافبک بازی‌ساز بارسلونا در این فصل لالیگا آماری فوق‌العاده از خود به جا گذاشته است که در پایین می‌بینید:
میلادعبدی بازدید : 20 جمعه 14 اردیبهشت 1403 نظرات (1)

ستاره اسپانیایی رم که چهارمین گل تیمش در بازی یکشنبه شب را به ثمر رساند، آبیدال، هم تیمی سابقش را فراموش نکردهBojan y su homenaje a Éric Abidal

رم یکشنبه شب موفق شد تا با نتیجه 2-5 از سد نووارا عبور کند.در جریان این بازی بود که بویان کرکیچ، مهاجم جوان و اسپانیایی باشگاه رم توانست یکی از گلهای تیمش را به ثمر برساند و گلزنی اش را با یادآوری اریک آبیدال و ارسال پیغام روحیه بخشی برای او جشن گرفت.

بویان چهارمین گل تیمش در این بازی را در دقیقه 62 به ثمر رساند و در شادی بعد از گلش، پیراهنش را بالا زد و روی پیراهن زیری او نوشته شده بود:« تمام قدرت و توان نهفته دراین گل ، برای تو آبی.»

بویان و آبیدال چندین فصل در بارسلونا هم تیمی بودند و درنهایت تابستان گذشته بود که بویان با جدایی از بارسلونا به ایتالیا آمد و پیراهن رم را برتن کرد.


تعداد صفحات : 28

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 18
  • آی پی دیروز : 10
  • بازدید امروز : 20
  • باردید دیروز : 13
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 58
  • بازدید ماه : 43
  • بازدید سال : 453
  • بازدید کلی : 15,387