loading...
Football
میلادعبدی بازدید : 30 جمعه 14 اردیبهشت 1403 نظرات (0)
.در بازی اخیر، تیم 157 مین گل خود را جشن گرفت، به طوری که آنها تنها یک گل با رکورد گلزنی در اولین فصل حضور گواردیولا (2008/09) فاصله دارند. مسی با 58 گل در صدر قرار دارد که آمار، میانگین 1.18 گل در هر مسابقه را برای او به ثبت رسانده اند.

به نظر می رسد تیم در این فصل رکورد قبلی گلزنی خود در زمان مربیگری گواردیولا را خواهد شکست؛ به طوریکه تا بدینجا فصل آنها موفق به بثمر رساندن 157 گل -یک گل کمتر از این رکورد- شده اند. فصل 2009/10، تیم با 138 و فصل قبل نیز با 152 گل کار را به اتمام رساند.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.

میانگین 2.97 گل در هر مسابقه

این 157 گل تنها در 53 مسابقه ای که تیم در 6 تورنمنت برگزار کرده، ثبت شده است؛ 86 گل در لالیگا، 33 گل در لیگ قهرمانان، 23 گل در جام حذفی اسپانیا، 8 گل در جام باشگاه های جهان، 5 و 2 گل نیز در سوپر جام اسپانیا و اروپا. تمام این تلاش ها منجر به ثبت میانگین 2.97 گل در هر بازی شده که بسیار بیشتر از فصول گذشته است. بارسا در فصل 2008/09، 2.54 و 2009/10، 2.33 و فصل گذشته نیز 2.45 را در کارنامه دارد.
میلادعبدی بازدید : 21 جمعه 14 اردیبهشت 1403 نظرات (0)
اف سی بارسلونا با هشتمین پیروزی پیاپی خود در لالیگا که با برد خانگی 2-0 برابر اتلتیک بیلبائوی مارسلو بیئلسا همراه بود، همچنان رئال مادرید را تحت فشار قرار می دهد. با وجود اینکه تیم اهل باسک پس از بازی برابر شالکه خسته بود، در این بازی کاملا بارسا را تحت فشار قرار داد، ولی بارسا برتری مطلق را در اختیار داشت. بارسلونا یکی از بهترین نمایش هایش را در این فصل ارائه داد و اگر کمی در ضربات نهایی دقت می کرد، می توانست بازی را در پایان با گلهای بیشتری به پایان رساند. در ادامه به بررسی امتیازات بازیکنان برابر اتلتیک بیلبائو می پردازیم.

ویکتور والدس: 7

بیلبائو در طول 90 دقیقه به ندرت مشکلی برای او پیش آورد. وی تنها در طول بازی به دریافت شوت های از راه دور حریف پرداخت..: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.
آدریانو کوریا: 7.5

در لحظات خیلی کمی مشغول به دفاع کردن بود و فعالیت اش در پشتیبانی از حملات تیم خیلی بیشتر از شرکت در امر دفاع بود. او در این بازی با سرعت و پخش توپ دقیق اش یک تهدید دائمی در جناحین زمین برای حریف بود.
میلادعبدی بازدید : 22 جمعه 14 اردیبهشت 1403 نظرات (0)
دروازه بان بارسا، هم اکنون در رده چهارم لیست بازیکنان دارای بیشترین حضور در تاریخ باشگاه قرار دارد. در صدر این لیست به ترتیب ژاوی هرناندز، کارلس پویول و میگوئلی قرار دارند. در بازی شنبه شب همچنین 397امین حضور اینیستا در بارسلونا و 300امین حضور دنی آلوز در لالیگا رقم خورد.

بازی بارسا با اتلتیک بیلبائو، 449امین حضور رسمی ویکتور والدس در دوران حضورش در بارسلونا محسوب می شد و بدین ترتیب وی همراه با کارلس رکساچ، چهارمین بازیکن تاریخ باشگاه از لحاظ تعداد بازی در پیراهن آبی و اناری می باشد. این بازیکن اولین بازی رسمی خود را در اول سپتامبر 2002 زیر نظر لوئیز فن خال انجام داد که این دیدار مقابل اتلتیکو مادرید بود و با تساوی 2-2 خاتمه یافت. دروازه بان 20 ساله آن زمان آبی و اناری پوشان رفته رفته جای بونانوی آرژانتینی در ترکیب اصلی را گرفت. والدس هم اکنون پس از 9 سال و هفت ماه از اولین بازی رسمی خود، به رکورد کارلس رکساچ، پسری از شهر پدرالبس، که در سالهای 1965 تا 1981 به عنوان مهاجم میانی برای بارسا بازی می کرد، دست یافته است.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.

چهارمین پس از میگوئلی

والدس پس از میگوئلی چهارمین بازیکن تاریخ بارسا از نظر بیشترین تعداد حضور در ترکیب این تیم کاتالانی می باشد. او همچنین از لحاظ تعداد دفعات محافظت از دروازه آبی و اناری پوشان در طول تاریخ 113 ساله باشگاه و در بین دروازه بان های متعدد این تیم، بیشترین سهم را به خود اختصاص داده است. کاپیتان سوم بارسا هم اکنون در رده چهارم بازیکنان دارای بیشترین حضور در جمع آبی و اناری پوشان می باشد: میگوئلی با 449 حضور، پویول با 550 حضور و ژاوی هرناندز با 617 حضور بالاتر از او قرار دارند.
                          
میلادعبدی بازدید : 19 جمعه 14 اردیبهشت 1403 نظرات (0)
بشترین تماشاچی این فصل در لیگ در نیوکمپ و هشتمین برد متوالی در مسابقات تنها برخی از آمار بازی شنبه است. اف سی بارسلونا با نتیجه 2-0 در مقابل تیم اتلتیک بیلبائو پیروز شد و آمار بسیار جالبی را از خود برجای گذاشت که در ادامه به بررسی آنها می پردازیم:

ماه مارس، برای مسی بسیار جادویی بود. مهاجم آرژانتینی توانسته در 7 بازی، 12 گل به ثمر برساند.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.

پیروزی در مقابل اتلتیک بیلبائو به مربی گری مارچلو بیلسا، هشتمین برد متوالی تیم را در لیگ رقم زد.
میلادعبدی بازدید : 21 جمعه 14 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

میلیتو

این مجموعه والپیپر هایی از زانتی ،پازینی،میلیتو،فورلان،زاراته، اسنایدر و یك والپیپر تیمی از تیم اینتر می باشد كه برای دانلود این مجموعه می توانید به ادامه مطلب مراجعه كنید

میلادعبدی بازدید : 27 جمعه 14 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

رچند که باشگاه چلسی از نمایندگان پپ گواردیولا خواسته است برای ورود به این باشگاه لندنی مبلغ پیشنهادی خود را اعلام کند ولی تا این زمان پاسخ او این بوده: نه، ولی از پیشنهاد شما متشکرم.

.:fh; :.

      حتی پیشنهاد های نجومی آبراموویچ و رقم جنجالی 100 میلیون پوندی هم باعث تغییر عقیده گواردیولا نشده است.

دستیاران آبرموویچ با برخی افرادی که گواردیولا از آنها حرف شنوی دارد گفت و گو کرده اند ولی حرف های آنها و پیشنهاد دستمزد نجومی هم موجب نشده که از این سرمربی کاتالان پاسخ ' بله' بشنوند.

یکی از نمایندگان آبرموویچ در این باره به ساکرنت گفت: این مذاکره هفته پیش و طبق روال معمول چنین مذاکراتی انجام شد و گفته شد که گواردیولا می تواند مبلغ پیشنهادی خود را بگوید.

به گفته این نماینده؛ ' در چنین مواقعی بسیاری از افراد از خوشحالی از جای خود می پرند چون می دانند زندگیشان به لحاظ مالی تامین می شود ولی گواردیولا تاکنون تمایلی نسبت به چلسی نشان نداده است.

این منبع گفت: ممکن است او نظر خود را تغییر دهد. سال پیش هم به گواردیولا پیشنهاد شده بود که به چلسی بیاید ولی اکنون که این پیشنهاد به او ارائه شده ، یک سال از قراردادش باقی مانده و بعید است کسی مانند گواردیولا قراردادش را ناتمام بگذارد، پس فعلا شانسی نیست.

وی احتمال داد که گواردیولا با باشگاه بارسلونا برای تمدید قراردادش وارد مذاکره شود.

این منبع در پاسخ به این سوال که چه کسی سرمربی چلسی خواهد شد؛ گفت: باشگاه چلسی باز هم برای جذب گواردیولا تلاش خواهد کرد. اگر با گواردیولا به طور مستقیم تماس گرفته نشود ؛ بعید نیست که باشگاه بارسلونا بر شیپور اختلاف میان دو طرف بدمد. این ها اقتضائات صنعت فوتبال است.

به گفته وی، آبراموویچ تا زمانی که گواردیولا قرارداد خود را با بارسلونا تمدید نکند؛ دست از گزینه نخست خود برای هدایت چلسی برنخواهد داشت.

گواردیولا که زبان انگلیسی را به خوبی صحبت می کند؛ مورد علاقه برخی دیگر از باشگاه های مطرح لیگ برتر انگلیس مانند آرسنال و منچستریونایتد نیز هست.

 

میلادعبدی بازدید : 36 جمعه 14 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

در ادامه مسابقات لیگ قهرمانان اروپا بارسلونا و آ.ث‌میلان شانس صعود را در نیوکمپ جستجو می‌کنند.


   فردا شب (سه‌‌شنبه) دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با دو دیدار در شهرهای مونیخ و بارسلونا پیگیری خواهد شد تا تکلیف اولین تیم‌های موفق و صعود کرده به نیمه‌نهایی مشخص شود.

در ورزشگاه نیوکمپ بارسلونا پذیرای آ.ث‌میلان خواهد بود. در بازی رفت که هفته گذشته انجام گرفت، کاتالان‌ها در اکثر اوقات بر توپ و زمین مسلط بودند و حملات بیشماری را روی دروازه‌ روسونری‌ها انجام دادند اما در پایان نتیجه بدون گل ثبت شد. کاتالان‌ها امیدوارند فردا در زمین خود به برتری برسند تا با ورود به جمع ۴ تیم پایانی، یک گام دیگر به تحقق رویای حضور پیاپی در ایستگاه پایانی نزدیک شده و بختی مجدد برای کسب عنوان قهرمانی قاره سبز داشته باشند.

در مقابل قرمز و سیاه‌پوشان میلان با بهره‌گیری از تجربه بازی رفت، دل به ضدحملات ویران‌گر خواهند بست که به زلاتان ابراهیموویچ، گلزن سوئدی پیشین بارسا منتهی می شود.

در دیگر دیدار فردا بایرن مونیخ در ورزشگاه آلیانس آره‌نا به استقبال از المپیک مارسی فرانسه می رود. هفته قبل باوارایی‌ها موفق شدند در شهر بندری مارسی، ۲ بر صفر پیروز شوند اما به گفته یوپ هاینکس، این نتیجه تضمینی برای صعود قطعی سرخ‌پوشان به مرحله بعد نیست.

از این رو مونیخی‌ها خواهند کوشید با استفاده از امتیاز بازی خانگی بردی دیگر با حمایت  ۷۰ هزار هوادار همیشه ثابت کسب کنند. تیم تحت رهبری دیدیه دشان تنها ۹۰ دقیقه فرصت خواهد داشت تا جبران مافات کند و از حذف بگریزد.

 

تعداد صفحات : 28

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 21
  • آی پی دیروز : 10
  • بازدید امروز : 23
  • باردید دیروز : 13
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 61
  • بازدید ماه : 46
  • بازدید سال : 456
  • بازدید کلی : 15,390