loading...
Football
میلادعبدی بازدید : 31 جمعه 14 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

آنها 108 گل در این فصل لالیگا زده‌اند و رکورد فصل 09-2008 را پشت سر گذاشته‌اند.Carles Puyol - FC Barcelona

 برد چهار بر یک بارسلونا مقابل مالاگا آنها را به 108 گل در این فصل لالیگا رساند؛ آنچه که در تاریخ این باشگاه بی‌سابقه بوده.

آنها پیش‌تر در فصل 09-2008 توانسته بودند 105 گل بزنند و در بازی با مالاگا در دقیقه 14 با گل کارلس پویول به این رکورد رسیدند.

سپس لیونل مسی هت‌تریک کرد تا رکورد قبلی زیر سایه رکورد جدید قرار بگیرد و مردان پپ گواردیولا به آمار 108 گل برسند.

رئال مادرید هم در این فصل رکورد پیشین خود که 107 گل در یک فصل بود را جابجا کرد. آنها با برد سه بر صفر در خانه اتلتیک بیلبائو به 115 گل در یک فصل لالیگا رسیدند و هم رکورد پیشین خود که سال‌ها بود پابرجا بود را بهبود بخشیدند و هم این که عنوان بهترین خط حمله تاریخ لالیگا را از آن خود کردند.

میلادعبدی بازدید : 19 جمعه 14 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

این هافبک کاتالان دو بازی اخیر بلوگرانا در لیگ را از دست داده بود.Xavi with Catalonia Team

پپ گواردیولا خبر خوبی شنیده، این که چابی پس از این که در یک هفته گذشته نتوانسته بود بازی کند به تمرینات تیمش بازگشته است.

ملی‌پوش اسپانیایی در جریان تساوی دو بر دو بارسلونا مقابل چلسی دچار آسیب از ناحیه ساق پا شد و انتظار می‌رفت حدود دو هفته از میادین دور باشد.

با این حال بارسلونا اعلام کرده که این بازیکن 32 ساله در تمرینات شرکت کرده و بازگشتی زودهنگام خواهد داشت.

بعید است او برای بازی خانگی شنبه مقابل اسپانیول در لیست بارسا قرار بگیرد اما احتمالا آمادگی کامل برای حضور در فینال جام حذفی را خواهد داشت.

بازی بارسلونا با اتلتیک بیلبائو که به فینال لیگ اروپا هم راه یافته در 25 می در ورزشگاه بیسنته کالدرون شهر مادرید برگزار خواهد شد.


میلادعبدی بازدید : 39 جمعه 14 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

این مربی 41 ساله هفته گذشته اعلام کرد که در پایان فصل از بارسا جدا خواهد شدPep Guardiola - Barcelona

 لوئی فرناندز، سرمربی سابق اسپانیول، معتقد است پپ گواردیولا مطمئنا در آینده بار دیگر به بارسا برمی گردد.

این مربی 41 ساله هفته گذشته اعلام کرد که در پایان فصل از بارسا جدا خواهد شد و تیتو ویلانووا جای او را خواهد گرفت؛ با این وجود فرناندز معتقد است این مربی روزی بار دیگر به نوکمپ برمی گردد.

او در گفتگو با کوپه اسپورتس گفت:" او به بارسا برمی گردد. او برای بارسا یک تیم ساخت، یک سبک فوتبال درست کرد و تصویری فوق العاده به جا گذاشت."

فرناندز که زمانی هدایت پاری سن ژرمن را برعهده داشت، در مورد حضور بازیکنانی مانند پدرو و دنی آلوس در این باشگاه گفت:" پاری سن ژرمن نیاز به یک مدافع راست دارد. 
آنها جاه طلبی های زیادی دارند؛ می خواهند بازیکنان بزرگی را به خدمت بگیرند و در لیگ قهرمانان بازی کنند."

فرناندز 51 ساله که در حال حاضر هدایت هیچ تیمی را برعهده ندارد، پیش از این هدایت تیم هایی مانند بیلبائو، اسپانیول و بتیس را برعهده داشت.

میلادعبدی بازدید : 16 جمعه 14 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

ین مهاجم ملی پوش خود را مدیون سرمربی بارسا می داند زیرا گواردیولا بود که او را از تیم دوم بارسا به تیم اول آوردPedro Rodriguez - Barcelona

پدرو، مهاجم بارسا، از پپ گواردیولا به این دلیل که به او فرصت بازی در این تیم را داد، تشکر کرد.

این مهاجم ملی پوش خود را مدیون سرمربی بارسا می داند زیرا گواردیولا بود که او را از تیم دوم بارسا به تیم اول آورد و موجب شد تا او سه قهرمانی در لالیگا، دو قهرمانی در چمپیونزلیگ و قهرمانی در جام جهانی با اسپانیا را تجربه کند.

گواردیولا هفته گذشته اعلام کرد که در پایان فصل از بارسا جدا خواهد شد و این خبر تلخی برای پدرو بود.

او در گفتگو با خبرنگاران گفت:" من تنها می خواهم از او به خاطر همه چیزهایی که به من یاد داد و به من فرصت داد تا به رویایم که بازی کردن در تیم اول بارسا بود، برسم، تشکر کنم.

                    بقیه در ادامه ی مطلب

میلادعبدی بازدید : 26 جمعه 14 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

خبرگزاری فارس: گواردیولا: برای یک‌بار به رئالی‌ها قهرمانی‌ را تبریک می گوییم

سرمربی تیم فوتبال بارسلونا قهرمانی رئال مادرید را پیکارهای فصل جاری لالیگا تبریک گفت.

ب به نقل از روزنامه دیلی‌میل، پپ گواردیولا پس از پیروزی 4 بر یک شب گذشته تیمش  مقابل مالاگا وقتی خبردار شد، رئال مادرید 2 هفته قبل از خاتمه فصل با کسب پیروزی 3 بر صفر مقابل بیلبائو قهرمان شده، این موفقیت را تبریک گفت.

مربی 41 ساله کاتالان‌ها که جمعه گذشته اعلام کرد ابتدای تابستان اقدام به ترک «آبی و اناری‌ها»‌خواهد کرد، در کنفرانس مطبوعاتی پس از بازی اظهار داشت: به عنوان یک عضو بارسا به مورینیو و شاگردانش تبریک می گویم. آنها امسال زیاد تلاش کردند و به هدف خود رسیدند.

وی در مورد تیمش اظهار داشت: نمی توان گفت که بازیکنان برای کسب قهرمانی کم‌کاری کردند. آنها تلاش خود را انجام دادند و برای قهرمانی مجدد، آنچه را در چنته داشتند، رو کردند. اکنون می توانیم برای یکبار برای مادریدی‌ها آرزوی خوشبختی کنیم.

او در مورد دو ضربه پنالتی که داور بازی به سود تیمش گرفت و لیونل مسی، آن را به گل تبدیل کرد تا هت‌تریک کرده باشد، با لحن طعنه‌آمیزی اظهار داشت: دو پنالتی؟ الان دیگر به این پنالتی‌ها احتیاجی نداریم. آن زمانی که پنالتی‌های ما را باید می گرفتند، در بازی‌ها اعلام نکردند. الان دیگر خیلی دیر است که برای ما پنالتی بگیرند.

وی ادامه داد: در مورد این سئوال که آیا داوران قهرمانی امسال را رقم زدند، باید عنوان کرد فصل مسابقات بسیار طولانی بود و خیلی اتفاقات در آن روی داد. ما تا به اکنون آرامش خود را حفظ کردیم. اما تصاویر موجود هستندو به عنوان سند مشخص می کنند چه تعداد پنالتی به ضرر تیم گرفته نشد.


میلادعبدی بازدید : 199 جمعه 14 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

بارسلونا البته در صورت پیروزی امشب رئال مادرید قهرمانی را به صورت قطعی از دست می‌دهد.Leo Messi, Pedro Rodríguez, Carlos Kameni - FC Barcelona vs Málaga

 لیونل مسی باز هم ركورد شكست و به ركورد 68 گل ردر یك فصل گرد مولر رسید. با گل‌های او بود كه بارسلونا توانست چهار بر یك مقابل مالاگا به برتری برسد. مسی با زدن این گل‌ها توانست از ركورد گرد مولر در فصل 73-1972 در زمینه به ثمر رساندن گل در تمامی رقابت‌ها عبور كند.

كارلس پویول اولین گل بازی را در دقیقه 14 زد. مسی و آندرس اینیستا از سمت راست همكاری كردند و سپس اینیستا توپ را سانتر كرد و پویول به آسانی دروازه كارلوس كامنی را گشود.

روندون در دقیقه 27 گل تساوی را به ثمر رساند. خسوس گومس توپ را سانتر كرد و این بازیكن ونزوئلایی با ضربه سری شیرجه‌ای گل‌زنی كرد.


در دقیقه 59 بود كه دودا در محوطه جریمه دیر برای زدن توپ اقدام كرد و مسی را سرنگون كرد،‌و خود مسی پشت توپ ایستاد و باز هم دروازه كامنی را باز كرد.اما شور و شوق مالاگا ادامه‌ای نداشت و بارسلونا در دقیقه 34 با خطایی كه روی اینیستا انجام شد به یك ضربه پنالتی رسید. مسی پشت توپ ایستاد و آن را به مركز دروازه زد و برتری را به بارسلونا بازگرداند.

مسی متوقف نشد، و در دقیقه 64 هت‌تریك خود را كامل كرد. پاس عمقی هوشمندانه اینیستا به مسی رسید و او از دفاع گذشت و توپ را از روی سر كامنی عبور داد و از ركورد گرد مولر هم گذشت.

مردان مانوئل پیگرینی نتوانستند كاری از پیش ببرند و تیم پپ گواردیولا بازی را كنترل كرد و به پیروزی رسید.

بارسا با این برد 87 امتیازی شد و مالاگا هم با 55 امتیاز چهارم ماند


تعداد صفحات : 28

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 10
  • بازدید امروز : 9
  • باردید دیروز : 13
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 47
  • بازدید ماه : 32
  • بازدید سال : 442
  • بازدید کلی : 15,376