loading...
Football
میلادعبدی بازدید : 44 شنبه 29 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

چابی درادامه صحبتهایش اعلام کرد که اسطوره های کمی هستند که او دوست داشته که درکنارشان فوتبال بازی کند:« من دوست داشتم که می توانستم تا درکنار زیدان و رونالدو فوتبال بازی کنم.من آنقدر خوش شانس هستم که برای بارسلونا و تیم ملی اسپانیا بازی می کنم ؛پس با بازیکنان بزرگ و افراد سرشناسی کار کرده ام و مربیان بزرگی به من درسهای زیادی داده اند.»

چابی ادامه داد:« همیشه دوست داری تا ستاره های بزرگ و شخصیت های سرشناسی را در دنیای فوتبال ببینی. من دوست داشتم تا زیر نظر کرویف فوتبال بازی می کردم تا ببینم شیوه کاری او به چه ترتیب است. چون من از او تعریف وتمجید های زیادی شنیده ام.»

چابی محصول آکادمی فوتبال بارسلونا اکنون در آستانه انجام هفتصدمین بازی اش با پیراهن بارسا درتمامی تورنمنتهاس

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 43
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 66
  • بازدید ماه : 184
  • بازدید سال : 594
  • بازدید کلی : 15,528