loading...
Football
میلادعبدی بازدید : 19 شنبه 29 اردیبهشت 1403 نظرات (0)
اخبار بارساانتقاد ستاره ارزشمند کاتالان از سرمربی سابق
ژاوی: ۴ سال پیش سرطان بارسا بودم!

خبرگزاری فارس: هافبک با سابقه بارسلونا اعلام کرد ۴ سال پیش به دلیل تاکتیک‌های ریکارد تبدیل به بازیکن بی‌مصرفی شده بود.

Xavi Hernandez - Barcelona

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از اکیپ، هافبک بازی‌ساز بارسلونا معتقد است تاکتیک‌های سرمربی پیشین کاتالان‌ها به شکلی بوده که او نمی‌توانسته کیفیت واقعی بازی خود را نشان دهد.

فرانک ریکارد بین سال‌های 2003 تا 2008 هدایت بارسلونا را به عهده داشت که در کارنامه مربی‌گری‌اش در این تیم 2 قهرمانی در لالیگا و یک لیگ قهرمانان اروپا دیده می‌شود.

ژاوی در این رابطه گفت: ریکارد اعتقادی به من نداشت، او دوست داشت شیوه بازی بارسا بر اساس قدرت بدنی بسیار بالایی باشد. او معتقد بود این تنها راه شکست دادن تیم‌های بزرگ اروپایی است.

ژاوی در پایان اظهار داشت: 4 یا 5 سال پیش، من بازیکن بد و بی استفاده‌ای بودم و تبدیل به سرطان بارسلونا شده بودم! بازیکنی با یک متر و 70 سانتیمتر قد نمی‌توانست آنچه که ریکارد می‌خواست باشد.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 14
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 89
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 112
  • بازدید ماه : 230
  • بازدید سال : 640
  • بازدید کلی : 15,574