loading...
Football
میلادعبدی بازدید : 32 شنبه 29 اردیبهشت 1403 نظرات (0)
ال کلاسیکو
مربی یادآور شد که شکست به مادرید یعنی «چیزی که ما برای آن می جنگیدیم، دیگر تمام شده است». او گفت: «بازیکنان همه تلاش خود را به کار بستند و به این دلیل می دانند که من از آنها راضی هستم و پشتشان خواهم ایستاد». گواردیولا گفت هدف او این است که «بازیکنان برای بازی سه شنبه بهبود پیدا کنند. من این احساس را دارم که آنها می توانند دوباره برخیزند. آنها می دانند که این چقدر مهم است».

جوزپ گواردیولا باور دارد که تیم او بازی خوبی مقابل مادرید انجام داده است. «آنالیز کردن بازی بعد از این همه احساسات بسیار سخت است، اما من این احساس را دارم که در مقابل یکی از تیم های قدرمتند به خوبی بازی کردیم. ما ضد حمله های آنها را به خوبی کنترل کردیم و به آنها اجازه ندادیم خطرات زیادی بر روی دروازه ما ایجاد کنند». با این گفته مربی این حقیقت را مخفی نکرد که شکست به قوهای سپید به این معنی است که بارسا شانسی برای قهرمانی ندارد: «رقابتی که ما برای آن مبارزه می کردیم، تمام شده است». گواردیولا همچنین به فوتبال خوبی که بازیکنانش در این دو سال گذشته انجام داده اند و احساس مشترک از تسلیم نشدن داشتند اشاره کرد: «این شان و مرتبه آنها را بالا می برد. آنها بی نظیر هستند».

.:  :.

مربی همچنین درباره سطحی از انتظارات که بازیکنان در این فصل گذشته برخود تحمیل کرده اند، صحبت کرد: «چیزهای بسیار کمی هستند که من می توانم تیم را در آن مقصر بدانم. مدت زیادی است در این مسیر بوده ایم. از زمانی که در آگوست شروع کردیم، فشار زیادی روی ما بوده و ما لحظه ای متوقف نشدیم». او اضافه کرد: «ما نمی توانیم انتظار داشته باشیم که همیشه فراتر از استاندارد ها باشیم، اما این تزلزل ما در لحظات سرنوشت ساز باعث تاسف است». گواردیولا بعد از شانس های گلزنی بسیار کمی که مادرید داشت و هیچ کدام در چارچوب نبود، باور دارد که «ما نهایت تلاش خود را انجام داده ایم و به دلیل آن این بازیکنان می دانند که من از آنها راضی هستم و پشتشان خواهم ایستاد».
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 10
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 60
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 83
  • بازدید ماه : 201
  • بازدید سال : 611
  • بازدید کلی : 15,545