loading...
Football
میلادعبدی بازدید : 21 شنبه 29 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

مصاحبهگواردیولا روشی که باشگاه در تغییر مربی اعمال کرد را ستود. او همچنین گفت که تیتو «برای چالش پیش رو بسیار مشتاق است». این مربی توضیح داد که سه بازی آخر بارسا در لالیگا تمرینی خواهد بود برای بازی فینال کوپا دل ری مقابل اتلتیکو مادرید.

پپ گواردیولا به مطبوعات یادآوری کرد که به غیر از امروز، او هشت کنفرانس مطبوعاتی دیگر به عنوان سرمربی بارسا خواهد داشت. مربی بارسا از کنفرانس مطبوعاتی این سه شنبه استفاده کرد تا درمورد بازی مقابل مالاگا، چگونگی آماده شدن تیم برای بازی های باقیمانده فصل و مسلماً زمان ترک باشگاه صحبت کند. مربی بارسا گفت: «برخورد بارسا در رابطه با این تغییر بی عیب و نقص بوده است. تیتو برای چالش پیش رو بسیار مشتاق است».


.:گواردیولا: «این تغییر بی عیب و نقص بوده است». :.

پس از بیانیه هفته گذشته مبنی بر اینکه تیتو ویلانوا زمام بارسا را در دست خواهد گرفت، گواردیولا گفت: «ارتباط من با او هیچ تغییری نکرده است. ما روند همیشگیمان را طی می کنیم و من در کنار او هستم. من می خواهم که تیتو بداند من به او نزدیک خواهم بود». این مربی همینطور گفت که «خستگی من به خاطر کار هر روز با تیم برای دستیابی به عنوان ها است». درمورد وداعش در نیوکمپ -دو بازی بعدی بارسا در خانه خواهد بود- گفت: «من همیشه باور دارم که همه چیز باید به طور طبیعی انجام شود. این کاری است که ما خواهیم کرد».
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 35
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 58
  • بازدید ماه : 176
  • بازدید سال : 586
  • بازدید کلی : 15,520